tiistai 2. huhtikuuta 2013

Tästä se lähtee

Oon jo pitkään miettiny, että aloittaisin blogin, en oo vain saanut aikaiseksi vasta kuin nyt o: Mietin aluksi, että en varmaan jaksaisi päivitellä juurikaan, ja niin varmaan tuleekin jossain vaiheessa käymään, mutta eiköhän tänne jokatapauksessa joku päivitys tule aina vähintään kerran kuukaudessa :)

Sen kummempaa ideaa mulla ei vielä ole taikka "suuntausta" tälle blogille, kunhan kirjoittelen c: Mutta eiköhän se suuntauskin ala löytymään, kun ensin vähän haeskelee sitä omaa blogin pitämis jne tapaa :D Varmaan lähinnä kertoilen mun päivistä tänne ja uskoisin, että tässä mun blogissa tulee näkemään paljon kuvia postauksissa, koska valokuvaus nyt vain on niin kivaa!


Minä ja mun rakas koirani Pipsa <3

Tosiaan voisin kertoa vähän itsestäni tähän oo: Olen siis 16-vuotias tyttö Pohjois-Pohjanmaalta, joka harrastaa valokuvausta, ratsastusta ja agilitya ja kahdesta viimeksi mainitusta aiheesta saattaa niistäkin tulla joskus jotain postausta :) Mulla on myös useampi lemmikki; 2 koiraa ja 2 marsua, niistä voisin tehdä ihan oman postauksen joskus myöhemmin.


hahah eli tää oli vissiin mun alotuspostaus, saa sitten nähdä mitä jatkossa keksin !
ps. saa todellakin ehdotella jotain postausaiheita, otan mielihyvin kaikki ehdotukset vastaan ja varmasti toteutankin suurimman osan :D

1 kommentti: