keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

don't worry be happy

dinsdins mul on tässä koeviikko meneillään, tänää oli musiikin koe, se meni pretty well mun mielest oo: huomenna oiski vuorossa uskonnon koe, ja tänään vierähtikin reilu 3 tuntia sitä lukiessa, toivottavasti menee hyvin c: Niin ja tosiaan oon lukiossa, jota en oo tainnutkaan vielä mainita :D Melko paskaahan tuo on suoraan sanottuna, mutta ei mua muutkaan koulut kiinnosta (esim. amiksen linjat ainaki täälläpäin kaikki ei-kiinnostavia) 
tylsää oli jeesustelutekstit mut pakkohan se on lukee
et pääsis kerrankin kunnialla läpi edes yhdestä jaksosta :D

Tähän päivään on kuulunut myös meidän koiran pentujen syntymisen odottelua, ei meinaa tuo sessuli synnyttää sitten millään vaikka merkit on siihen viitannutkin moneen otteeseen, että kohta pamahtaa :D No eiköhän sitä kuitenkin parin päivän sisään niitä ihania puppiloita saada :) ( jos jotain tarkemmin kiinnostaa niin voi käydä vierailemassa mun siskon kennelin sivuilla: http://finchdales.wordpress.com/ )
kyllähän Ornellalla tota mahaa jo on,
ja on se tostaki jo kasvanut paljonkin :)
Parasta ja positiivisinta tässäpäivässä (ja viikossa) on tietenki ollu, että lumet on alkanu todenteolla sulaa ja aurinko paistaa ja lämmittää paljon ja mukavasti!! :)
pidin pitkästä aikaa tollast mun useemman vuoden vanhaa
paitaa, ja mun silmään se näyttää ihan kivsulta edelleen,
vaikkei mikää edustuspaita toki ookkaa XD
ps anteeksi tällainen huonohko kuvamateriaali, ens kerralla lupaan ottaa mun järkkärillä kuvat nii on vähä kauniimpaa katseltavaa :D


3 kommenttia:

  1. kiva banneri, mutta onko siihen tullut vahingossa 2 a:ta? HeaAdlights:D

    http://tuuliemiliaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista